Rechter geeft GGz Breburg gelijk in hoger beroep rondom tarieven Jeugd

Willy Garenfeld wint prestigeuze NKOP award

ZIC wint uitdaging van Broedplaats en bestaat 10 jaar

Ons eigen Zorg Innovatie Centrum (ZIC) won de eerste uitdaging van Broedplaats PGGM&Co en inspireert nu graag andere zorginstellingen met hun aanpak. Het ZIC is een samenwerking van Fontys Hogeschool, ROC Tilburg en ons Centrum Senioren. Bij het ZIC staan kwalitatieve ouderenzorg, eigen verantwoording, de begeleiding van studenten tot verpleegkundigen én onderzoek & innovatie voorop. In de videoreeks 'Binden en boeien van stagiaires - Wat kunnen we leren van het ZIC?' vertellen stagiaires, docenten, verpleegkundigen en de manager waarom het ZIC zo goed werkt. Nog een hoogtepunt voor het ZIC afgelopen jaar; het ZIC mocht in 2018 tien kaarsjes uitblazen!

Nieuw initiatief Fameus valt in de prijzen

GGz Breburg wint bronzen
status Niet Roken

Ieder jaar looft het CZ Fonds een Verwenzorgprijs uit voor een initiatief in de zorg waarvan zij vinden dat het wat extra’s verdient. René Vriends, kok ART Teams Werken & Leren, is één van de prijswinnaars geworden met project ‘Koken doen we zelf’. Dit is een project om gefaseerd terug te gaan naar zelf koken met cliënten die hun eigen maaltijd gaan bereiden m.b.v. professionals (leer-/werk- en participatiecoaches).